Ax+ (a per més)
16281

Ax+ (a per més)

A per més es és una programa complementari i propi que es flexibilitza i adapta a cada alumne i les seves necessitats.
Es el compromís de l’ Escola de Noves Oportunitats AFPAE d’acompanyar als nostres alumnes tot el temps que els calgui. Es el complement addicional a qualsevol dels programes anteriors tant si l’acaben com si l’interrompen, el /la jove manté el vincle amb la nostra entitat el temps que li faci falta.

Amb Ax+ sempre es poden reenganxar per trobar un acompanyament, orientació i nous objectius que assolir.

• Formació addicional que complementa les formacions subvencionades.
  • Acompanyament integral al procés maduratiu del jove.
  • Orientació laboral i acadèmica.
  • Relació i comunicació amb les famílies per treballar conjuntament la orientació sempre que sigui recomanable i oportú.
  • Contactes amb entitats formatives per a facilitar la seva re incorporació al sistema educatiu.
  • Contactes amb empreses del sector per a facilitar la seva incorporació al món laboral.

A per més Ax+ | Servei d’orientació i acompanyament integral.

Demana més informació