UEC
15955

UEC

Fa més de vint anys que l’ AFPAE és l’entitat que desenvolupa la Unitat d’escolarització compartida  – UEC a Figueres en diverses modalitats professionalitzadores.

La Unitat d’ escolarització compartida – UEC es una modalitat formativa adreçada a joves entre catorze i setze anys en risc d’abandonament escolar, trets d’absentisme i d’inadaptació al sistema escolar ordinari. El nostre objectiu es la vinculació. Que el/la jove es trobi prou còmode i acompanyat per no abandonar els estudis i en la mesura dels possibles prolongar el seu acompanyament fins a una estabilitat personal que el permeti continuar formant-se o introduir-se al món laboral.

Les derivacions és fan des dels instituts de la comarca en coordinació amb l’ EAP (Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògica) i amb el vist i plau del departament d’ensenyament.

Aquesta modalitat simultanieja la formació en hostaleria en les branques de cuina i servei de restauració amb les assignatures curriculars de l’Eso. Aquestes últimes sempre de forma adaptada i personalitzada a la realitat de cada alumne i en coordinació amb els seus instituts de procedència i ajustades al pla individualitzat del jove.

Aquesta modalitat simultanieja la formació en “tastets d’oficis”: pintura, fusteria, lampisteria, jardineria amb les assignatures curriculars de l’Eso. Aquestes últimes sempre de forma adaptada i personalitzada a la realitat de cada alumne i en coordinació amb els seus instituts de procedència i ajustades al pla individualitzat del jove.

Aquesta modalitat simultanieja la formació en perruqueria i estètica amb les assignatures curriculars de l’Eso. Aquestes últimes sempre de forma adaptada i personalitzada a la realitat de cada alumne i en coordinació amb els seus instituts de procedència i ajustades al pla individualitzat del jove.

Aquesta modalitat simultanieja la formació en planxa i pintura amb les assignatures curriculars de l’Eso. Aquestes últimes sempre de forma adaptada i personalitzada a la realitat de cada alumne i en coordinació amb els seus instituts de procedència i ajustades al pla individualitzat del jove.

Demana més informació