UEC Hostaleria
15976

UEC Hostaleria

UEC HOSTALERIA

Aquesta modalitat simultanieja la formació en hostaleria en les branques de cuina i servei de restauració amb les assignatures curriculars de l’Eso. Aquestes últimes sempre de forma adaptada i personalitzada a la realitat de cada alumne i en coordinació amb els seus instituts de procedència i ajustades al pla individualitzat del jove.

La UEC d’hostaleria persegueix l’objectiu que els alumnes adquireixin coneixements i desenvolupin habilitats bàsiques en la elaboració de plats preparats i en servei de cafeteria i que assumeixin mitjançant la pràctica de les diferents activitats i processos, hàbits de treball, seguretat i comportament que els hi aporti nocions del món laboral en aquest sector.

Les i els joves a més de la formació pràctica i teòrica participen de diverses activitats lúdiques com sortides per a conèixer l’entorn, activitats esportives, tallers d’orientació : relacions sexuals i afectives, dependències i adiccions , orientació laboral, competències personals, etc.

Les formacions es realitzen al RESTAURANT LA CLAU la part pràctica i a la seu de l’ ESCOLA DE NOVES OPORTUNITATS AFPAE la part teòrica.

Demana més informació